zaterdag 22 januari 2011

Afternoon of the rat-faced zombies aka 28 beers later (Engeland/2007- short 20 min)

When there is no more room at the bar the dead-drunk will walk the Earth!
Deze zin trok meteen mijn aandacht  toen ik het las. Ik houd van bier en zombies, dit kon gewoon geen kut film zijn. Ook al was het een korte film, meteen de DVD besteld.

Ik keek dus echt uit naar deze Engelse korte zombie-film. Dan is het toch klote dat ie gewoon smerig tegenvalt en niet meer dan een vage glimlach op m'n gezicht kon toveren.

Een nieuw soort bier is deze keer de oorzaak dat mensen veranderen in zombies en in Swindon de straten onveilig maken. Hier had wel meer ingezeten als ze iig. geprobeerd hadden het bij een verhaal te houden. Het zijn allemaal losstaande scenes van zombies die mensen aanvallen en een politie agent die ze dit keer voorgoed dood wil maken. Oja, er is ook nog een gast die een soort van tegengif zoekt.

Paar redelijke momenten gezien, maar was voor mij niet genoeg en was na 20 minuten er ook wel klaar mee.
Kunt wel zien dat het met plezier gemaakt is, maar dat maakt een film nog niet altijd beter.

Regisseur:  Vinson Pike
Cast: Tom Gregory, Gemma Lee, David Watkins
Speelduur: +/- 20 min 

BBQ'S SCORE
                                                     


Officiele website.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten