zondag 9 januari 2011

Plaga zombie: Zona mutante aka Plaga Zombie: Mutant Zone (Argentinie/2001)

Waar de vorige low budget films nogal wat dingen fout deden, doet deze splatter/gore festijn alles goed.
Ik heb van begin tot einde genoten en met een dikke grijns op m'n bek tot gieren en brullen deze film bekeken.

De hele film heeft een geweldige "Evil Dead"/"Braindead" vibe om zich heen. Mooie slapstick achtige actie, simpele maar oh zo briljante old school gore effecten.
De drie hoofdrolspelers zijn geknipt voor hun rollen en ik zie deze gasten ook zo voor me als action figures tussen de Evil Dead en andere B-Movie merch staan.

Ik ga hier verder geen verhaal uitleggen. Voor degene die m nog niet kenden.....KIJKEN GVD!!



+ Geweldige gore/splatter/slapstick achtbaan rit.
+ Personages zijn geniaal.
+ Ye Olde School effecten
+ Geen CGI (hulde)

BBQ'S SCORE
 



Trailer:









 

3 opmerkingen:

  1. loopt binnen! ben beniewd. zombies of mass destruction heb je al gezien zeker? echt een gave film.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yup...die komt hier nog. :) Ben benieuwd wat je hier van vind. Ik heb deze veel te laat ontdekt iig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf dat die dude van carpathian forrest meedoet.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen